Ergani Boşanma Avukatı

Diyarbakır İş Kazası Avukatı
18 Ocak 2019

Ergani Boşanma Avukatı

Her gün yüzlerce mahkeme olmaktadır. Mahkemelerde görülen bu davalar arasında günümüzde en çok görülen davalardan biri de maalesef ki boşanma olmaktadır. Boşanma davalarında avukat son derece önemlidir. Boşanma davasında haklarınızın korunması için avukatınızın gerekirse belgeler dahilinde iyi bir savunma yapması gerekmektedir. Boşanma davasını siz açacaksınız açmadan önce avukat tutmanız sizin lehinize olur. Dava süreci içerisinde bulunduğunuz davranışlar da davayı etkilemektedir. Bu nedenle avukat tuttuğunuz zaman dava süreci içinde ne yapmanız gerektiğini, mahkemede nasıl davranmanız gerektiğini hepsini öğrenebilirsiniz. Öğrendikten sonra mahkemeye çıkınca ne yapacağınızı bilerek davranabilirsiniz. Boşanma avukatı için Ergani avukatlık bürosuna başvurabilirsiniz. Avukatlarımız size her türlü yardım etmeye hazır olmaktadır. Çekişmeli boşanma, anlaşmalı boşanma, mal paylaşımı, babalık davaları, mal rejimleri, vesayet davaları, vasiyetname, nafaka davaları, velayet davaları, çocuk için iştirak davaları gibi boşanma davaları mevcuttur. Büromuzda avukatımız bu konularda sizin yanınızda olacaktır.

Boşanma Süreci Nasıl Olur?

En çok görülen davalar arasında boşanma davası bulunmaktadır. Boşanma davalarına ise aile mahkemesi bakmaktadır. Ancak bazı bölgelerde aile mahkemesi yer almamaktadır. Bu bölgelerde ise boşanma davası için asliye hukuk mahkemesi işlemleri gerçekleştirmektedir. Boşanma süreci nasıl olur diyorsanız davayı açmadan önce avukat tutmanız önemli olmaktadır. Süreç hakkında bilgi edinerek haklarınızı daha rahat bir şekilde savunabilirsiniz. Profesyonel bir şekilde davrandığınız zaman hak kaybına uğrama olasılığı daha da azalacaktır. Avukatınız ile görüşerek neler yapmanız gerektiğini öğrenebilirsiniz.

Boşanma davası nasıl açılır?

Boşanma davası açmadan önce kesin bir karar vermeniz gerekir. Kararınız kesin ise boşanma davasını açmak için dilekçe yazmalısını. Dilekçeyi eksiksiz bir şekilde yazmanız önemli olmaktadır. Bu dava dosyası içerisinde talep edilen sürekli ve geçici tedbirler, boşanma dayanakları, dava sonunda talep edilenler yer alması gerekir. Bu belgeler hazırlandıktan sonra aile mahkemesine başvurulması gerekir. Aile mahkemesi o bölgeye yok ise aile mahkemesi adına tevzi işlem yapan bir adli büroya da başvurulabilir. Böylece dava süreci başlamış olmaktadır. Eğer boşanma çekişmeli bir boşanma ise delil niteliği taşıyan belgeler gerekir. Bu belgelerin oldukça önemli bir yeri olduğu unutulmamalı.