Ergani İş Davaları Avukatı

Ergani Siber Suçlar ve Bilişim Avukatı
Ergani İcra Avukatı

Ergani İş Davaları Avukatı

Ergani avukatlık bürosu kadrosuna baktığımız zaman avukatların profesyonel olduğunu görmekteyiz. Her zaman kişilere hizmet vermek için hazır olmaktadır. Kadrosunda yer alan avukatlar alanında uzman ve güler yüzlü bir şekilde ihtiyacı olan kişilere yardım etmektedir. Büroya gelerek hangi alanda yardımınız gerekiyor ise bizimle iletişime geçebilirsiniz. Avukatlarımız hemen hemen her alanda sizlere yardımcı olmaktadır. Bu alanlardan biri de iş davalarıdır. Mahkemelerde görülen davalardan biri olan iş davalarında işveren ve işçinin mağduriyeti giderilmesi amaçlanmaktadır. Büromuzda bulunan avukatlar ile bu davaları kazanmanız mümkün olmaktadır.

İş Davaları Nasıl Açılır?

İşyerlerinde iş sözleşmesi bulunmaktadır. Bu sözleşme ise işveren ve işçi arasında geçmektedir. Bu iki taraf arasında geçen sözleşmede bazı şartlar yer alır. Bu şartlar ise işçilerin çalıştırılma şartları olmaktadır. Çalışma ortamına ait olan bazı haklar ve sorumluluklar düzenlenir. Bu düzenlemeye ise iş kanunu adını vermekteyiz. İşçinin bu düzen içerisinde çalışması ve işverenin de işçiye bunun karşılığında ücret ödemesine iş sözleşmesi denir. Sözleşmenin yılı ise en az bir yıl olmaktadır. Peki iş davaları neden oluşur? İş davalarına baktığımızda genelde bir tarafında sözleşmeyi fesh etmesiyle oluştuğunu görmekteyiz. Işçi veya işveren sözleşmeyi bir gerekçe ile fesh ettiği zaman iş davaları ortaya çıkmaktadır. Tazminat davası da iş davası ile ortaya çıkan davalardan biri olmaktadır.

İş Davası Sonucu Tazminat Davası

İş davalarının iş sözleşmesinin fesh edilmesiyle oluştuğunu yazımızda söyledik. Haksız yere fesh edilmesi durumunda iş davası açmadan önce avukat tutmanız sizin yararınıza olacaktır. Avukatlar dava açmadan önce dava sürecinde ne yapacağınızı ve davanın nasıl işleyeceğini size söylemektedir. Böylece dava sürerken yaptığınız hareketlerle davada daha da haksız duruma düşmezsiniz. Haksız yere işten çıkarılma sonucunda oluşan bu davalardan sonra tazminat davası da açılmaktadır. İşçi haklı ise tazminat almaktadır. Açılan bu tazminat davaları ise kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, genel tatil tazminatı ve fazla mesai ücreti olmaktadır. Davayı kazanmak ve haklarınızı geri almak için Ergani avukatlık bürosuna gelerek uzman avukatlarımızdan yardım alabilirsiniz.